Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

A lyukasóra... - folytatás

2009.09.30. 22:44 | szex-tortenetek | 1 komment

Na akkor jöjjön az igazi izgalom!

Miután levettem a melltartóját és a tangáját, nem kezdtem el ebből nyalni. Még mindig húztam az időt, de már kapott egy kis őrjítést: elkezdtem szopkodni a mellbimbóját, közben markolásztam a combját, egyre közelebb és közelebb érve a pinájához. Melle nem volt nagy, viszont kerek, formás volt, amolyan marékbaillő, bimbója pedig kemény. Miután mindkét bimbóját szopogattam eleget, elkezdtem lefele haladni. Punciját látszólag borotválja, de kb 6-7 napja már biztosan nem látott borotvát, de ez a legkevésbé sem zavart. Elkezdtem nyalogatni. Először alulról a csiklójáig végignyaltam párszor. Finom volt. Látszólag nagyon beindult ettől. Párszor még végignyaltam, majd körkörösen elkezdtem nyalogatni a csiklóját, közben néha beszívtam a számba. Lába már kezdett remegni, úgyhogy tudtam, hogy nem szabad abbahagynom - nem mintha abba akartam volna hagyni. Párszor nyelvemet bedugtam a pinájába, így mégintenzívebben éreztem finom, sós ízét. Mámorító volt - neki is. Mégtöbbet akartam neki adni. Elkezdtem ujjazni, és közben nyalogattam a fenekét is. Először féltem, hátha undorodik az anális élvezetektől, de aztmondta, csináljam mégtovább. Örültem neki. Pináját középtempósan ujjaztam, közben nyaltam a fenekét. Miután elélvezett, szinte lelökött magáról. Ekkor picit megilyedtem, de félelmem hamar szertefoszlott: megcsókolt, és lerángatta minden ruhám, majd rálökött az asztalra. Nem cécovázott sokat, szinte rögtön elkezdett szopni. Először csak nyalogatta a golyóimat, majd végignyalta az egész farkam. Ekkor már pár csepp ondóm kibuggyant, amit rögtön le is nyalt. Szerencsére nem kapta be egyből a farkam, hanem körkörösen nyalogatta a makkomat. Először teljesen, majd a peremét. Nagyon beindultam, és láttam, hogy ő is élvezi. Megkértem, hogy hadd csináljam énis neki tovább, úgyhogy 69-eztünk picit. Jó volt, hogy egy iszonyatosan szép lány feneke betemette az arcomat, miközben ő szopja a farkam, énmeg nyalom a pináját és fenekét. 

Miután már kőkemény voltam, beleült. Nagyon forró és nedves volt. Nyögdécselését ő is, és énis alig tudtuk visszafogni, úgyhogy a dugás közben vad csókolózásba kezdtünk. Nem úgy kezdte, mint a legtöbb lány, hogy először szép lassan mozog és csak a végén kezd el gyorsítani. Nem! Miután ráült, nem gyorsan, de közepes gyorsasággal kezdett lovagolni. Közben markolásztam a fenekét, néha rácsaptam 1-1 jó nagyot, ami mindkettőnket mégjobban beindított. Időnként fejemet beletemettem a melleibe, ami szintén csodálatos volt. Kis idő múlva leszállt, és hevesen elkezdett szopni, majd megszólalt:

-Szeretném, hogyha most te lennél felül! De a puncim már kapott eleget. Jöjjön a fenekem!

Úgy megörültem, azthittem, a gondolattól is elélvezek. Ő szopott tovább, én pedig elkezdtem méghevesebben nyalni a fenekét. Miután már elég nedves volt, elkezdtem ujjazni. Szerencsére nem fájt neki. Miután már 1 ujjam könnyedén befért, kicsit nyaltam mégtovább, és bedugtam 2 ujjamat. Először felnyögött, én azthittem, hogy fáj neki, de ő szinte rámförmedt, hogy nehogy abbahagyjam, úgyhogy ujjaztam mégtovább a formás seggét, közben pedig paskolgattam. Miután nem bírtam tovább, bedugtam a fenekébe a farkam. Jó szűk volt. Szerencsére ez sem fájt neki, de nem akartam elkapkodni, először szép lassan dugtam. Miközben keféltem, a csiklóját izgatta, úgyhogy számára dupla élvezet volt. Egyszer-egyszer kivettem a farkam, majd vissza be, megint ki, és vissza megint. Tetszett, hogy láthatom, hogy feneke már kissé ki van tágulva, pinájáról pedig csorog a nedve egészen a segglyukáig, ami tovább síkosította a szűk barlangját. Egy pillanatra megálltunk. Kicsit szopott, majd bepucsított, és hátulról kezdtem dugni a seggét. Jó volt látni, hogy feneke milyen szép formás, és a farkam benne mozog. Miközben dugtam, ő a csiklóját tovább izgatta, én pedig markolásztam a mellét. Teljesen magamrahúztam. Nagyon jó, meleg érzés volt, és az élvezettől mindketten remegtünk. Éreztem, hogy nem bírom már sokáig, úgyhogy nagy nyögések közepette megkérdeztem, a végén hova akarja.

-Élvezz az arcomra! Jó sok gecit akarok!

Dugtam tovább jó hevesen, majd amikor éreztem, hogy itt a vég, kivettem, ő picit szopott, és én máris élveztem. Spermám teljesen beterítette az arcát, még a mellére is jutott. Miután elélveztem, levezetésként szopkodott még picit, majd vége lett a gyönyörnek.

Letisztálkodott, majd leültünk, és beszélgettünk. Nem érdekelt, hogy a teremben vagyunk, tűzjelző úgy sincs, úgyhogy rágyújtottam. A fellegekben jártam: megdugtam a csajt, akire régóta vágyom, itt ül előttem meztelenül, és közben egy jó cigit szívok. Jobbat nem is kívánhattam volna.

Szóval beszélgettünk, és ezek után másról nem is lehetett volna szó: kettőnkről. Párszor randiztunk - elég fura, előbb egy vad szex, majd udvarlás - és összejöttünk. Jó kapcsolat volt, de persze ez is véget ért. Nembaj, jó volt végülis minden, főleg a szex. Volt pár ilyen attrakciónk, hogy csináltunk magunknak 1-1 lyukasórát, és kerestünk egy üres termet, sőt, volt hogy egy osztálytársnője ránknyitott és beszállt ő is, de ezekről majd később...

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr111419544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása