Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

Jó tett helyébe jót várj!

2009.10.01. 20:49 | szex-tortenetek | Szólj hozzá!

Amikor az eset történt, kb 18-19 éves lehettem. Dögfáradtan jöttem haza suliból, éhes is voltam, szomjas is, szóval minden bajom volt. Amikor a tömbünk elé értem, láttam, hogy az egyik női lakó épp próbál megfogni egyszerre 3 táskát + a retiküljét, de nem megy neki. Gondoltam, segítek neki. Egyrészt, mert ismerős (bár az ismerős szó túlzás, csak köszönőviszonyban voltunk - akkor), másrészt meg jól nézett ki nagyon. 35 éves, magas, széles csípő, feszes fenék és mell, barna hajában szőke melírcsíkok. Nem volt se sovány, se dundi, teltkarcsúnak se lehetne mondani, de átlagos testalkatúnak sem. A nézésében volt valami, ami beindít szerintem minden férfit. Kissé talán szigorú, de egyben szexi, tüzes tekintete volt mindig. Mintha csak azt mondaná a szeme hogy "gyere, dugjunk édes!".

Szóval odamentem hozzá.

-Jónapot, segíthetek?

-Nagyon megköszönném - mosolygott.

Miközben mentünk a lifthez, beszélgettünk. Mondta, hogy a férje dolgozik, ő pedig egész nap otthon unatkozik, és beugorhatnék egy kávéra amiért ilyen segítőkész voltam. Örültem a meghívásnak, hisz álmos is voltam, szomjas is, és az éhségemet is csökkenti a kávé. Beszálltunk a liftbe, és a sok táska miatt alig volt hely, úgyhogy elég szorosan álltunk egymáshoz. Én voltam hátul, ő elöl, és olyan szorosan álltunk, hogy a nadrágom a farkamnál pont hozzáért a seggéhez. Feszes, fehér nadrág volt rajta, ami alatt látszódott, hogy milyen tanga van rajta. Mivel picit magasabb vagyok nála, épp beláttam egy picit a mellei közé. Nem is kellett más, hogy felálljon a farkam: láttam a tangáját, a seggéhez hozzáér a farkam, és látom a melleit is, emellett mámorító a parfümje. Nagyon örömteli érzés volt, azonban már vártam, hogy végre kiszálljunk a liftből, mert féltem, hogy észreveszi hogy "ágaskodok", és rossz néven veszi. Azonban nem! Nemtudom, hogy érezte-e vagy nem, de nagyon picit elkezdte ringatni a fenekét.

Egyszercsak megállt a lift. Áramszünet. A világítás is megszűnt, a lift sem ment tovább, mi pedig ottvoltunk ketten a sötét liftben. Ahogy kialudt a fény, Andrea kicsit megilyedt, és ilyedtében mégjobban hozzámnyomódott. 

-Te jó ég, mi történt? Zuhanunk?

-Neeem. - nyugtattam meg.

-Villanyszerelőnek tanulok, konyítok már valamennyire az ilyesmihez. - folytattam.

-Akkor be tudod indítani a liftet?

-Á, nem látok semmit, másrészt pedig az áramszünet valószínűleg a szolgáltató hibája, úgyhogy lehet hogy 1 perc, de lehet hogy csak fél óra míg újra elindul a lift.

Nem mondott semmit pár pillanatig, aztán megszólalt:

-Előbb éreztem valamit a popsimnál, mi volt az? - kérdezte bájos hangon.

-Húha, érezte? Bocsánat.

-Semmi baj, de mi ez a magázás? Itt ágaskodik rám a farkad, és magázol? Tegezzél nyugodtan! 

Amint befejezte a mondatot, egyszercsak annyit hallottam, hogy lehúzta a sliccemet, elővette a farkam, és elkezdte a nyelvével simogatni.

-Ha már így kettenmaradtunk, ne unatkozzunk! - ezután pedig bekapta.

Nem cécózott sokat, szinte egyből jó gyorsan elkezdte szopni. Hát a férjét komolyan megirigyeltem, olyan technikája van. Simán bekapta az egészet, pedig 19 cm-t eltűntetni nem lehet egyszerű dolog. Ahogy benyelte az egészet, néha ezzel egyidőben megnyalta a golyóimat is. Baromi jó volt. Mivel baromi gyorsan szopott, nem kellett túl sok, hamar elélveztem. A szájába lőttem. Úgy nyelte, mint kacsa a nokedlit.

Ezután nem sokkal visszajött az áram, és felmentünk hozzájuk.

A történetnek van folytatása, amit a következő postban írok majd meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr471421568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása