Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

Jó tett helyébe jót várj! - folytatás

2009.10.02. 18:04 | szex-tortenetek | Szólj hozzá!

Tehát az áram visszajött, mi pedig felmentünk Andreához. Bementünk a lakásba, levettem a cipőmet, beinvitált a konyhába, és kávét főzött. Úgy tett, mintha mi sem történt volna. Fura volt nagyon. Nem tűnt szomorúnak, csak egyszerűen nem ilyennek tapasztaltam a nőket, miután szopnak egy jót. Na de sebaj. Ő kávét főzött, én meg néztem közben a fenekét, miközben ő éppen nyújtózik a cukorért, ami a szekrény tetején van. Kíváló alkalom volt, hogy újabb segítséget nyújthassak. Odamentem, és levettem. Persze nem úgy, hogy mellálltam, hanem mögé, és mivel nekemis kicsit nyújtóznom kellett, igen erőteljesen hozzásimultam hátulról, ismét.

-Tessék, gondoltam segítek. - mondtam

Gyorsan megfőzte a kávét, töltött magának és nekem is 1-1 csészével, közben pedig cigiztünk egyet. Szemben ült velem, lábait egymásra tette, kicsit előrehajolt, úgyhogy mellei közé remek belátásom volt. Annyira bámultam a cickóit, hogy lehetlen volt, hogy ne vegye észre. Persze már kevésbé voltam zavarban emiatt, miután már leszopott.

-Na, ennyire beindítottalak? - kérdezte

-Csodálkozol? Egyszercsak hirtelen leszopsz a sötét liftben, most a melleidet illegeted előttem, nemcsoda hogy legszívesebben.. - félbeszakítottam a mondatomat. Nem akartam illetlen lenni, és telhetetlennek tűnni, ráadásul a férje akármikor hazaérhet a melóból.

-Legszívesebben mi? Mondjad nyugodtan, ne szégyellősködj! - mondta rendkívül nagy bájjal.

-Legszívesebben lerángatnám a ruháid, és megbasználak!

-Akkor hajrá, a kávé jó erős lett, úgyhogy biztos felpörögtél tőle rendesen. Na, gyere már!

Ekkor odamentem hozzá, levettem a pólóját majd a nadrágját, és belenyaltam a fülébe, közben pedig a melleit markolásztam. Nem fiatal már, nem is öreg, de mellei teljesen korrektek formára és állásra is.

Elkezdett újra szopni. Ekkor hallottuk, hogy a kinti ajtóban elfordul a kulcs. Nem tudtuk mitévők legyünk. A szívem olyan hevesen vert, mint még soha. Aztán utána teljes csend. Sehol senki, csak mi ketten. A szomszédja ért haza, és ő nyitotta a kinti ajtót az előtérben. Megnyugodtunk, viszont a nagy ilyedtség közepette lelankadtam. Andi kicsit nevetett, majd újra elkezdett szopni. Mivel én már kaptam eleget a jóból, megkértem, hogy négykézláb pucsítson nekem a konyhaasztalon. Ahogy bepucsított, mégjobban beindultam. Rózsaszín pinája és szűk feneke látványa mindenkit izgalomba hozna egyből. Legszivesebben egyből bedugtam volna neki, de tudtam, hogy még várnom kell, még nem jött el az idő. Elkezdtem ujjazni a pináját, közben az ánusza környékét nyalogattam. Nagy sóhajtásaiból tudtam, hogy bejön neki a dolog. Pár perc után már ujjazás közben az egyik ujjammal a csiklóját is izgattam, és a segglyukát nyaltam. Biztos a férje is seggberakta már, mivel kicsit tágabb volt a feneke, mint "normál" állapotban, úgyhogy nyelvem hegyét be is tudtam dugni a fenekébe. Ez őt is nagyon beindította, és engemis. Aztán ujjaim fürgeségét inkább a fenekében hasznosítottam inkább, és a pináját nyaltam. Erős illata volt, de nem pállott, poshadt, hanem kellemes. Igazi punciszag!

Egy ideig még nyaltam, majd lefeküdt a hátára az asztalon, és elkezdtem dugni. Pinája szinte izzott, nemcsoda, megdolgoztam rendesen. Ahogy keféltem, mellei szinte arcbacsapták, úgyhogy inkább megfogta őket, és elkezdte nyalogatni a saját bimbóit, utána pedig én szopkodtam, aztán megint ő, és így tovább..

Aztmondta, hogy szeretné, ha análisan is csinálnánk, de még kicsit tágítsam, de ne az ujjammal, hanem valami vastagabb, hosszabb tárgyal. Benéztem a hűtőbe, kerestem valamit, ami a célnak megfelelne, addig ő ujjazta magát. Találtam egy jó nagy kígyóuborkát. Bekentem egy kis vajjal, majd felnyomtam neki. Ahogy bedugtam, erőteljesen felnyögött. Utána a farkam visszadugtam a pinájába, amitől mégerőteljesebben nyögött. Mivel egy uborka volt a seggében, a pinája jelentősen összeszűkült, szinte annyira, mintha szűz lenne. Jó volt nagyon. Egy ideig dugtam még, majd szólt:

-Mostmár szerintem elég tág vagyok hátul is, kicsit szoplak, aztán dugd meg kőkeményen a seggem is!

Most mégvadabbul cumizott, mint a liftben, de nem csinálta sokáig, épp csak annyi ideig, hogy elég nyálas legyen. Kicsit nyaltam a fenekét, de mivel nem akartam, hogy fájjon neki, kerestem valami síkosítót, ami jobban csúszik, mint a vaj. Egy kis étolajjal bekentem a seggét, majd bedugtam a farkam. Szorított rendesen. Legszívesebben egész nap csak dugtam volna a seggét, de tudtam, hogy sajnos nemsokára elsülök, úgyhogy néha kicsit megálltam szoptatni és csókolózni. Ahogy dugtam, szinte megőrültem, ilyen keményen még soha nem dugtam seggbe senkit, de vadságom szerencsére nem zavarta. Alapból tüzes nézése van Andinak, de amikor meganalizáltam, úgy nézett, akár egy tigris. Amikor már éreztem, hogy nem sokáig bírom, kihúztam, elkezdtem verni, és ráélveztem a pinájára. A forró gecim végigcsorgott a pináján, le a fenekéig, majd lecsöpögött a járólapra. Amennyi a pináján maradt, azt ujjárakente, és lenyalogatta az ujjáról.

-Finom vagy még mindig! - kacsintott.

Ezután nemsokkal elmentem haza. Pár nappal később találkoztam vele egy boltban, de vele volt a férje is. Odajöttek hozzám, és Andi megkért, hogy majd az egyik nap felugorhatnék 2 óra körül, mert elromlott otthon a turmixgép, megszerelhetném, mert szeretne inni már egy kis répalevet. Értettem a célzást, úgyhogy felmentem hozzá a következő héten is. Érdekes módon sokszor elromlott "véletlen" az a turmixgép... ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr371423363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása