Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

A dombtetőn

2009.10.05. 14:06 | szex-tortenetek | 1 komment

Egy április végi estén igencsak unatkoztam, úgyhogy gondoltam felmegyek a chatre. Nem sűrűn járkáltam arrafele, nemigazán ismertem senkit, úgyhogy egy korombeli lányra (19) rámköszöntem. Jól eldumálgattunk mindenféléről. A beszélgetést külön felpezsdítette, hogy ízlésünk igencsak megyezett, és hasonlóan vélekedtünk sok dologról: életről, emberekről, barátságról, szerelemről, stb... Egyébként Dia volt a neve.

Egész sokáig elbeszélgettünk, felvettük egymás MSN-re, képet cseréltünk. Nem volt kifejezetten szép lány, de valami mégis megfogott benne. Hogy mi, azt nem tudom, de valami erőteljesen megérintett Diában. Talán az, hogy eléggé szókimondó, nem egy nyámnyila típus. El tudtunk beszélni mindenről. És ebbe a mindenbe a szex is beletartozott.

Pár nap ismerettség után szóbakerült a szex. Elmesélte, hogy mikor és hogyan vesztette el, hogy milyen volt, milyen kalandjai voltak. Meséltem neki énis pár dolgot. Akkoriban voltam túl egy szakításon, úgyhogy egy ideig nem akartam megint komoly kapcsolatba bonyolódni, úgyhogy gondoltam, hogy jó lenne összejárogatni dugni, de semmi több, viszont ő érezhetően jobban vonzódott hozzám. Ő párkapcsolatot akart volna, de én nem.

Egy este, amikor ő is egyedül volt otthon és énis, webkamszexeltünk. Azaz nem teljes egészében, nekem nem volt webkamerám akkoriban. Ő megmutatta webkamerán testének minden zugát amit csak akartam, én pedig telefonnal csináltam képet a farkamról, és elküldtem neki. Tetszett mindkettőnknek a dolog. Melle nem volt nagy, tenyérnyi. Pinája elég szőrös, azt mondta, hogy életében csak 1x borotválta le. Nem zavart különösképp. Feneke viszont nagyon jó formás volt. Miután megmutatta magát, mindenképpen akartam 1 találkát, de még mindig szigorúan csak a szex kedvéért.

A találkát megbeszéltük másnapra. Tőlem 15 km-re lakott, átmentem vonattal, előtte még találkoztam egy régi ismerősömmel, majd pedig mentem a találkahelyre. A vasútállomáson találkoztunk, majd felmentünk egy dombhoz. Elég sokat kell lépcsőzni, de megérte. Amikor kicsit kifáradtunk, megálltunk egymással szemben.

-Még mindig akarod? - kérdezte

-Persze! - válaszoltam

Aztán magamhozöleltem, és megcsókoltam. Nem csókolt egetverően jól, sőt, felejthető volt a csókja ha nagyon őszinte akarok lenni. A csók után leültünk, ő elém, én mögé. Kicsit megmasszíroztam a vállát, majd elkezdtem masszírozni a melleit is, majd lába közét kezdtem el simogatni nadrágon keresztül. A kis pihenés után továbbmentünk, és felértünk végre a dombtetőre. Volt ott néhány ember, úgyhogy keresnünk kellett egy rejtettebb helyet. Elkezdtünk sétálgatni az erdőben, majd amikor már elég távol kerültünk az emberektől, leültünk, és gyönyörködtünk a tájban, és hogy a dombtetőről milyen jól be lehet látni a várost. Aztán pedig rátértünk egymás testének gyönyöreinek felfedezésére...

Az izgalmasabb részek pedig majd jönnek még ma este.

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr351429001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása