Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

Melinda és Alexandra...

2009.10.11. 20:58 | szex-tortenetek | Szólj hozzá!

Mint már írtam az első sztori végén, Melindával volt, hogy egy osztálytársnőjével hármasban csináltuk. Nem is egyszer! Most számomra a legemlékezetesebbet írom le.

Pénteken miután végeztem a suliban, hazajöttem, lepakoltam, ebédeltem, elkészülődtem, majd mentem Melindához. Aztmondta, hogy délután nem lesznek otthon se szülei, se tesói, úgyhogy készüljek egy őrült nagy kefélésre. Nemcsoda, hogy vártam, hogy végre nála lehessek.

Bekopogtam, de nem nyitotta ki az ajtót, hanem kikiabált a szobából, hogy menjek be. Bementem, levettem a cipőm, majd bementem a szobájába, és ott feküdt az ágyon.. meztelenül.. mellette egy osztálytársnője.. ő is meztelenül..

Átfutott pár dolog a fejemben, kicsit el is sápadtam. Mit csináltak amíg nem jöttem? Nem elégszik már meg velem, és emiatt egy lány kell neki? Vagy csak szimplán hármasban akarja? Nem tudtam.. csak álltam, és néztem. Majd odajött hozzám Alexandra.

-Na miaz, nem bújsz közénk? - és megcsókolt. Nem ellenkeztem, tudtam már, hogy mit akarnak. Melindát nem zavarta hogy barátnőjével csókolózom. Alexandra elég vékony lány volt, kis mellekkel, kis popsival. Alacsony volt, haja rövid. Jól csókolt ő is, akárcsak Melinda. Ahogy csókolt, húzott magával az ágyhoz. Befeküdtem középre, egyik oldalamon Melinda, másik oldalamon pedig Alexa feküdt.

-Gondoltam, kicsit feltúrbozhatnánk a nemi életünket - súgta a fülembe Meli.

-Jó ötlet, bennevagyok - mosolyogtam.

Feküdtem, ők pedig csókolgattak. Szerintem minden férfi álma ez, hogy 2 jó csajjal legyen egyszerre dolga anélkül, hogy megcsalná a párját. Szóval én feküdtem, ők pedig csókolgattak. Melindával csókolóztam, Alexa pedig harapdálta a nyakamat, majd kiszívta, közben markolászta a farkam.

-Mesélt rólad Meli, aztmondta nagyon jó vagy az ágyban - mondta Alexandra.

-Hát, remélem te is így fogod gondolni - válaszoltam, közben rácsaptam egyet a fenekére.

Melinda elkezdte levenni rólam a ruháimat, Alexa közben pedig csókolózott velem, én pedig markolásztam a melleit. Pici mellei voltak, de jó formás, kemények. Mellbimbói is jó kemények voltak.

Ekkor már én is meztelen voltam. A heves csókoktól, tapizástól, nyakszívástól nem csoda, hogy farkam majdnem teljesen kemény volt.

Melinda párszor utalt rá régebben, hogy kezelésbe vehetném Alexandrát is, de én nem vettem komolyan. Mesélte, hogy volt már pár szexuális élménye, de nem túl tapasztalt, és megtaníthatnám 1-2 dologra, hogy ha lesz komoly kapcsolata, jó legyen a szex is. Persze én nem figyeltem oda túlságosan ezekre a dolgokra, nem tudtam, hogy Meli komolyan gondolja tényleg.

Tehát már meztelen voltam, farkam félkemény állapotban. Melinda lecsúszott a farkamhoz, majd elkezdte körkörösen nyalogatni a makkomat.

-Ezt nagyon szereti - mondta Alexának, és közben rámmosolygott.

Alexa eközben figyelte, mit csinál Melinda velem. Láttam rajta, hogy kicsit izgul, úgyhogy próbáltam kicsit enyhíteni izgalmát: elkezdtem simogatni fenekét miközben ő pucsított. Ő az ágy egyik szélén, Melinda a másik szélén pucsított. Meli szopott, Alexa pedig pár centire a farkamtól figyelt.

-Na, akarsz te is szopni? - kérdezte Melinda Alexától.

Alexandra nem válaszolt, egyből bekapta a farkam. Kicsit lassabban, határozatlanabbul szopott mint Meli, de egyáltalán nem volt rossz. Persze profi azért nem volt, de ügyes volt. Próbáltam egyszer teljesen benyomni a szájába, de részéről elég nagy ellenállást éreztem, úgyhogy nem is erőltettem.

-Mmmmm, finom a farkad - mondta Alexa.

Picit szopott még, majd megkértem, szopjanak mindketten egyszerre. Alexával 69-eztem, Meli pedig szemben volt velünk, és nyalogatta golyóimat. Jó érzés volt. Ez volt az első alkalom, hogy egyszerre 2 csajjal voltam.

Finom volt Alexa puncija. Jó erős, markáns illata volt, szinte bódító hatású. Ahogy nyaltam, volt egy kis rálátásom segglyukára is. Szerintem még nem próbálta análisan, elég szűk volt a feneke. Nem csináltuk sokáig, majd helyetcseréltek. Melinda nem szopott, hanem csak nyalogatta a farkam. Alexa sem a golyóimat csócsálta mint előbb Meli, hanem ő is nyalogatta a farkam, úgyhogy néha összeért a nyelvük. Láttam már ezelőtt is olyat hogy 2 lány csókolózott, de most sokkal izgatóbb volt.

A sztori elég hosszú, úgyhogy folytatás holnap..

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr911443435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása