Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

Japán lány vibrit rendelt

2009.11.18. 16:51 | szex-tortenetek | 3 komment

Régebben egy futárcégnél dolgoztam. Szerettem a munkámat, bejártam az országot, nem volt mellettem ideges főnök aki 5 percenként lecsesz valamiért, lényegében csak kocsikáztam egész nap. Az alapbérem sem volt rossz, és borravaló is akadt. Volt pár alkalom ami elég extrém volt, a kedvencemet megosztom veletek!

Szerződésben voltunk egy szexshoppal, volt hogy nekem kellett elvinni 1-1 rendelést tőlük a megrendelőhöz. Kedd reggel 8 óra körül bementem a boltba, átvettem a csomagot, majd útnak indultam. Jó hosszú út volt, a várost nem írom le hogy honnan indultam, a célállomás Nyíregyháza volt. 10 óra után valamivel értem oda. A címet is könnyen megtaláltam - a technika csodái: GPS - majd becsengettem. Egy kedves, 18-20 év körüli női hang szólt bele a kaputelefonba:

-Teszék?

-Jónapot, a futár vagyok, meghoztam a csomagját!

-Redben, jöjjön!

Aranyos volt, ahogy törte a magyart, jót mosolyogtam. Felmentem, bekopogtam, majd ajtót nyitott. Nem hittem a szememnek: egy japán csaj volt az. Alacsony, kb 160 cm magas, szép mandula szemek, hosszú barna göndörített haj, és mint már mondtam, kb 18-20 éves lehetett.

Betessékelt az ajtón. Szép lakása volt, minden jel arra utalt hogy egyedül él. Behívott a konyhába, aztmondta hogy majd ott fizet, addig üljek le. Kihozta a pénztárcáját, de még mielőtt fizetett volna, megnézte hogy mi van a csomagban - mivel utólag már nemigazán fogadnak el panaszt - és kivette. Egy szép darab vibrátor volt benne. Őszintén szólva kicsit zavarban voltam, hogy egy ázsiai csaj előttem nézegeti élete első vibrátorát. Látszott rajta, hogy szinte egyből feltolná magának.

Megnézegette, majd fizetett. Épp mentem volna ki az ajtón, aztán megszólalt:

-Hé, várj egy piszit! Van kedved kipróbálni rajtam az új játék?"

Hoppá! Lett volna még pár csomag amit ki kellett volna vinni, de hülye lettem volna kihagyni az alkalmat: egy fiatal friss japán lány felkínálja magát nekem.

Bementünk a szobájába, közben vadul csókolóztunk. Csók közben a kezem elkalandozott a finom tájakra: megfogdostam melleit, és belemarkoltam fenekébe. Melltartó nem volt rajta, csak egy póló. Mellbimbói kezdtek megkeményedni. Feneke jó formás, kemény volt, legszívesebben rögtön seggbedugtam volna, de tudtam, hogy még várnom kell egy picit.

Bementünk a szobájába, és szinte egyből levetkőztettem teljesen. Vékony testalkata lévén kis mellei voltak, de nagyon szépek. Namiko térdelt az ágy szélén, én pedig álltam - mindkét értelemben - és csókolgattam a nyakát, majd haladtam lejjebb, és bekaptam egyik mellbimbóját. Ahogy szopogattam, lágyan nyögdösött. Haladtam lejjebb és lejjebb, majd levettem a tangáját is. Lefeküdt az ágyra, majd megszólalt:

"Na, kicsit orálszex, aztán dugd fel nekem vibrátor!"

Pinája elég szőrös volt - az ázsiai csajok nemigazán borotválják - de cseppet sem zavart, annyira be voltam indulva, pedig nemigazán szeretem ha szőrös. Odabújtam combjai közé, majd harapdálni kezdtem combjait, haladva a finom friss pinája felé. Erős, bódító, mégis finom illatú volt. A szőrtől nem láttam a vájatot, ezért elkezdtem számmal simogatni, ami nagyon beindította, számra pedig jó sok nedv került. Finom pinája volt nagyon. Elkezdtem nyaldosni, először lassan, majd gyorsítottam, néha pedig csiklóját is a számbavettem. Elég nedves volt már, úgyhogy úgygondoltam, mostmár kipróbálom rajta az új játékszerét.

-Ne, várj picit! Vedd le nadrágot!

Hűha! Tudtam hogy itt nem csak vibrizés lesz, de hogy ennyire be van indulva, arra nem gondoltam volna! Levettem ruháimat, és egyből rákattant a farkamra. Először csak kezével húzogatta, majd szép lassan elkezdte nyaldosni a makkomat. Ügyes nyelve van, biztos sokat gyakorolt már. Mielőtt bekapta volna, én lefeküdtem, ő felém hajolt mintha 69-eznénk, és miközben szopott, bekapcsoltam a vibrátort, és bedugtam neki. Láthatóan és hallhatóan nagyon tetszett neki, mert izgett-mozgott folyamatosan, és elég nagyokat nyögött. Szopott még egy ideig, közben játszadozott golyóimmal is.

Abbahagyta a dolgot, én kihúztam szaftos kis sunájából a vibrátort, majd felémguggolt, hogy nyaljam még kicsit. Eddig nem szerettem a szőrös pinát, de mostmár megszerettem ezt is, annyira finom íze és illata volt.

Kicsit nyaltam, majd farkam felé guggolt, és nem ült rá, hanem csúszkált rajta a pinájával. Jó volt nagyon. Olyasmi érzés volt, mintha verné, csak annál mégjobb. Kis játszadozás után megfogta, majd beleült. Jó meleg, húsos volt. Lassan elkezdett rajta mozogni, közben markolásztam fenekét, néha pedig megpaskoltam. Ahogy mozgott, odahajolt hozzám, és nyelveztünk.

-Ujjazd meg fenekem is, na, gyerünk! - szólalt fel.

Ha erre kér, tuti hogy azt is akarja nemsoká, hogy seggbebasszam. Erre vártam. Bedugtam szájába a középső- és a mutatóujjam, kicsit benyálazta, majd odadugtam segglyukához. Először nem dugtam be, hanem csak kívülről dörzsölgettem. Egyre erősebben, gyorsabban mozgott rajtam, majd bedugtam egyik ujjamat fenekébe. Jó volt, mert így kicsit jobban összeszűkült a pinája, és mégerősebb ingerek érték farkamat. Nem akartam egyhamar elsülni, úgyhogy levettem magamról, hasrafektettem, széthúztam kerek fenekét, és elkezdtem nyalni a segglyukát. Biztos párszor már seggbedugták, de nem sokszor, mivel kellően szűk volt.

Jól benyálaztam, majd elkezdtem újra ujjazni, de már 2 ujjal. Pár percig játszadoztam popójával, majd amikor már úgy éreztem, hogy elég tág, akkor bedugtam neki megint a vibrátort, de mostmár a fenekébe. Ahogy kihúztam seggéből a vibrit, a feneke jó tág maradt, ami engem baromira fel tud izgatni, úgyhogy mostmár nem húztam az időt: picit szoptattam, majd behatoltam a finom kis seggébe. Elég erősen nyögött, biztos élvezte ő is a dolgot.

Dugtam egy ideig, aztán megkért, hogy picit szálljak le. Megilyedtem, mert azthittem, hogy fáj neki, de nem. Előkapott a szekrényből egy műfaszt. Először megilyedtem, fura gondolatok támadtak bennem, nem tudtam, hogy hirtelen mit akar csinálni vele, de hamar lenyugodtam: lefeküdt az ágyra, pinájába tövig feltolta a műfarkat, majd felszólított, hogy dugjam tovább a seggét. A műfasztól feneke picit szűkebb lett, de nem fájt neki, sőt még jobban élvezte, akárcsak én. Elég erősen keféltem, ő egyre erősebben nyögött, tudtam, hogy nemsoká "itt az idő". Dugtam még pár pillanatig, majd farkam kirántottam belőle, ő feltérdelt, szopott, majd ráélveztem az arcára. Hatalmas mennyiség jött belőlem. Nem csoda, ekkora dugás után... Levezetésként még picit szopkodott jó lassan, majd ledőltünk az ágyra. Megtörölte magát, hozzámbújt, közben kezét a farkamra tette, én pedig az ő fenekébe kapaszkodtam bele... Kicsit beszélgettünk, elmesélte hogyan került ide, majd indultam vissza dolgozni, hisz volt még mit kiszállítani.

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr41534675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Té.Gé. 2010.04.15. 02:21:12

Japán lány miért nem engem rendelt meg vibri helyett, nem is értem..
Van nekem is 2 blogom:
pc-tuning.blog.hu
usbcuccok.blog.hu

W&K · http://300x.blog.hu 2012.03.21. 23:12:08

300x.blog.hu/ ezt olvassátok, szerintem nagyon jó. 300 szor fognak kúrni ebben az évben, és mindegyiket leírják :D.....

2020.04.07. 07:23:04

Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel frissítenek->napiszex.org/blog-category/szextortenetek/
süti beállítások módosítása