Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

A lyukasóra...

2009.09.29. 21:22 | szex-tortenetek | Szólj hozzá!

Az eset középiskolában történt, amikor technikusként tanultam. 19 éves voltam, és volt a suliban egy végzős, 18 éves csajszi, aki nagyon tetszett már régóta. Vékony, magas lány volt, hosszú barna hajjal, formás kerek mellekkel és fenékkel, és ennek tetejében irtó szép szemekkel. A nézésében volt valami, ami nagyon megfogott: dögös, szexi nézés, de neki a nézése alapból ilyen volt, nem az a kurvás, erőltetett. Rengeteget szemeztünk, de több nem történt. Persze, mindketten tudtuk, hogy tetszünk egymásnak, de sem ő, sem én nem mertünk lépni.

Aztán egyszer lyukasórám volt egy keddi napon. Osztálytársaim tudták, hogy lyukasóránk lesz, úgyhogy ők hazamentek, én viszont lentvoltam a dohányzóban, lemaradtam az örömhírről, nem szólt senki. Miután végeztem a cigivel, beültem a terembe ahol lett volna az óránk, és vártam. Csak vártam, vártam, de sehol senki. Telefon persze nem volt nálam, úgyhogy nem tudtam senkire se rácsörögni, hogy hol vannak. Azthittem, esetleg másik teremben leszünk, úgyhogy elkezdtem bóklászni a suliban. Ekkor láttam az előbb említett lányt - Melindát -, akit ismét alaposan felmértem - ő is engem. A folyosón csak ő üldögélt, mindenki más az óráján volt. Keresgéltem a többieket, de természetesen nem találtam senkit. Ekkor Melinda hozzámszólt - ez volt az első beszélgetésünk - :

-Keresel valakit?

-Igen, az osztályomat, nem találom őket, és már rég becsöngettek.

-Azthiszem láttam őket, a kémia terem mellett vannak.

Én ekkor még új voltam a suliban, nemigazán igazodtam el, úgyhogy megkértem, hogy segítsen.

-Ú, az merre van? Tudnál segíteni?

-Persze, gyere csak!

Ekkor elindultunk együtt. Az ajtónál előre engedtem, 2 okból is: egyrészt, mert én vagyok a férfi, és illik a nőket előreengedni. Másrészt, hogy megnézhessem formás fenekét. Jó volt nézni, és jó volt tudni, hogy végre elindult valami, valami, amiből lehet akármi is. A szemeim nem tudtam levenni a fenekéről, és már jóval az ajtó után voltunk, de én még mindig mögötte voltam. Ekkor hátranézett. Észrevettem ugyan, hogy hátrafordult, de kicsit túl későn. Azthittem hogy pofonvág, és el is buktam mindent, de nem! Egyszerűen csak mosolygott, majd megkérdezte, hogy mért jövök ilyen lassan, mértnem beszélgetünk? Persze nem flegmán, hanem aranyos, kedves hangon. Biztosan tudta, hogy miért is nem mentem mellette, de látszólag nem zavarta. Aztán odaértünk a teremhez, de nem volt bent senki. Gondoltam, mostmár mindegy, az óra harmadrésze már eltelt, pofátlanság lenne ilyenkor beállítani a tanórára, úgyhogy szóba egyeledtünk. Beszélettünk a suliról, minden féléről, majd szóba jött az a téma, amiről mindig is beszélni akartam vele: rákérdezett, hogy miért szoktam állandóan nézni.

-Hát, szép lány vagy, és szivesen megismertelek volna már régóta, de nem tudtam hogy miként szóljak hozzád.

-Hát, te is tetszel nekem, és igazából csak mese volt, hogy láttam az osztálytársaid hogy ide jönnek. Azaz, láttam őket, de nem azt hogy idejönnek, hanem azt hogy ki a kapun, haza. Elmaradt az utolsó órátok.

-Hajjaj, de kis cseles vagy! - mondtam mosolyogva.

-Hát igen, végre van alkalmunk beszélgetni picit.

-Igen. És te mit szeretnél, hogy mi legyen kettőnk közt? Ismerkedjünk meg komolyabban, vagy legyünk egyszerűen csak barátok?

Ekkor levette a pulóverét, és adott az arcomra egy puszit. Nem olyan gyorspuszi, hanem jól elnyújtotta, és jó nagyot cuppant. Ahogy levette a pulcsiját és arcomra nyomta a pusziját, beindult a fantáziám, mert tudtam, hogy nem csak egyszerűen barátkozni akar, hanem ebből simán lehet járás is.

Rápillantottam, és bájosan mosolygott, és énis rá. Megfordult, bekulcsolta az ajtót. Szép lassan ment az ajtóhoz, mintha direkt akarná, hogy stíröljem. Sőt, a fenekét is kecsesen rázta. Ahogy háttal volt nekem, láttam melltartójának a pántját is, ami kezdett igencsak beindítani. Amikor visszaért hozzám, nem állt tőlem normál távolságban, hanem egészen közel. Tudtam, hogy csókot akar, úgyhogy magamhozöleltem, és megcsókoltam. Jól csókolt. Nem túl nyálasan, nem túl hevesen. Pont úgy, ahogy én szeretem. Csók közben megfogta a kezem, és rátette a combjára. Ekkor már félkemény volt a farkam, de miután megfogtam a fenekét, olyan kemény volt, hogy a farmer már alig tudta visszaszorítani. Szerintem megérezte, mivel a csókot abbahagyta, de nem nehezményezett rám, hanem szexin mosolygott. A csók folytatódott, és rámarkolt a farkamra. Nagyon tetszett a dolog, én pedig jól belemarkoltam a fenekébe, majd a pólója alatt elkezdtem simogatni egészen a melléig. Már ő sem bírt nagyon magával, úgyhogy levette a pólóját, majd az enyémet is. Fekete csipkés melltartó volt rajta, bőre pedig kellemesen barna. Elkezdtem csókolgatni a nyakát, majd haladtam lejjebb. A melltartóját még nem vettem le, hanem csak csókolgattam a melleit, ahol a melltartó nem takarta. Elkezdtem csókolgatni a hasát is, majd levettem a nadrágját. Akár a melltartója, a tangája is fekete volt. Feneke formás és kerek, ezt már tudtam, de hogy ennyire szép, azt nem. A tangáján átütött picit a nedve, sikerült beindítanom rendesen. Puszilgattam a combját, markolgattam a mellét, azt akartam, hogy a fellegekben legyen. Muszáj volt a nyögdécseléseit visszafognia, mivel a terem nincs hangszigetelve, de elég hevesen kapkodta a levegőt, és arca igencsak kipirult. Amikor már én sem bírtam tovább - mert puncijának illata annyira megbódított - levettem a melltartóját, majd a tangáját. 

Mivel ez a post igencsak hosszú lett, az izgalmasabb részek holnap jönnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr731416807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása