Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

Az angolóra átment franciába...

2009.10.06. 20:32 | szex-tortenetek | Szólj hozzá!

Mikor érettségiztem, új angoltanárt kaptunk. Az előzőek is egész jók voltak, de az utolsó volt a favorit. Körülbelül 26-28 éves lehetett, göndör barna haja, kreol bőre. Mellei pont jó méretűek voltak, seggét is mindig megnéztük. Nem volt egy beszédes típus, nemigazán tudtunk vele beszélgetni semmi hétköznapi témáról, állandóan csak a hajtás ment. Elég visszahúzódó tanár volt, mosolyogni is alig láttuk. Nem nehéz kitalálni, hogy senkinek sem lett a kedvenc tanárja, ám a kinézete feledtetett mindent.

Egyik angolórán - pár héttel az írásbeli érettségi vizsgák előtt - szituációs gyakorlatok voltak. Volt mindenféle: útbaigazítást kellett kérni, postán kellett csekket feladni, vásárolni kellett, stb... Nekem pedig nem volt párom. Örültem mint majom a farkának, azthittem egész órán pihenhetek majd, úgyhogy mp3 lejátszóm füldugóját be is tettem fülembe, majd amikor pont bekapcsoltam volna a kedvenc dalomat, szólt a tanárnő:

-Mértnem gyakorolsz? Ennyire jól megy?

-Neem, csak nincs párom.

-Akkor gyere a tanári asztalhoz, nekem nincs dolgom, én leszek a partnered

-Jó rendben - másban is lehetne a partnerem - mondtam magamban.

Odamentem a tanári asztalhoz, és gyakoroltunk mindenféle szituációt. Elég érdekes volt.. Volt olyan szituáció, hogy én voltam a pincér, ő pedig a vendég, és amikor megkérdeztem, hogy mit szeretne enni, aztmondta hogy francia salátát.. Amikor utazási irodás szituáció volt, kérdeztem, hova ajánlana utazást, ő aztmondta, hogy Franciaországba. Amikor megkérdeztem, hogy melyik a kedvenc válogatott focicsapata, aztmondta, hogy a Francia. Minden egyes szituációnál, aminél valamilyen francia dologgal válaszolt, sandán mosolyogtam, persze próbáltam leplezni, hisz ő is fiatal, egyből tudta volna, hogy miért mosolygok. Aztán a legutolsó szitu az volt, hogy mi két, egymás számára ismeretlen ember vagyunk, és meg kell ismerkednünk. Kérdeztünk egymástól mindenfélét. Ennél a szitunál már szinte direkt provokáltam: rákérdeztem, hogy milyen külföldi nyelveket beszél, amire persze olyan választ adott, hogy angol, német, FRANCIA. Tudtam, hogy a francia is bennelesz a válaszában. Itt már nem bírtam visszafogni mosolyomat, amit láthatóan észrevett, majd sóhajtott egyet. Aztán kicsöngettek. Én voltam az utolsó aki elhagyta a termet, de aztmondta, várjak picit, beszélni szeretne velem. Leültem, ő pedig odament az ajtóhoz, majd "véletlen" elejtette a kulcsot, majd lehajolt érte, és bepucsított elég szépen. A bugyibevágását is láttam egy picit, de elég gyors volt, úgyhogy épphogy csak egy pillantást vethettem rá, majd miután bezárta az ajtót, leült velem szembe, és kérdezgetett:

-Mi volt ez a sok mosolygás? Láttam ám!

-Semmi tanárnő, nem tudom miről beszél.

-Naa, ne nézz hülyének! Tudod jól te is, hogy minden szituációnál mosolyogtál, csak nem tudom miért.

-Tanárnő, én tényleg nem.. - majd félbeszakított, kicsit felemelt hangon mondta:

-Baszni akarsz mi?

Hoppá. Kissé letaglóztam ettől a mondattól. Persze nem attól hogy ilyet feltételez rólam, a suliból akárkivel beszéltem, mindenki aztmondta, hogy úgy megdugná, hogy 2 hétig fejenállna. Azért döbbentem le, mert már majd' 1 éve tanított, de nem láttam még se mosolyogni, és mint már leírtam, soha nem beszéltünk semmi hétköznapi dologról, mostmeg szinte felkínálja magát nekem.

-De tanárnő, maga tanár, én meg diák, tilos lenne ez.

-Akkor meg mit mosolyogtál minden egyes mondatnál, amiben volt valamilyen francia vonatkozás? Akkor nagyfiú voltál, mostmeg megszeppensz, akkor menj haza, aztán verd ki a farkad.

Elég más kép alakult ki bennem a tanárnőről - Dóra - aki egyre jobban kikelt magából. Szűk póló volt rajta, és ahogy szóba jött a téma, láttam, hogy mellbimbói kezdenek megkeményedni - méghogy én akarok baszni... - gondoltam.

Tudtam, hogy ez az az alkalom, amikor megkaphatom amit akarok: végre megdöngethetem a suli legszexibb tanárnőjét. Azonban picit gondolkodóba estem: mivan ha lebukunk? Mivan, ha valamelyik tanárnak elmondja, és ezért meg kell kefélnem a 60 éves tesitanárnőt is? Te jó ég... Viszont ahogy a TV shop reklám is mondja: ez egy vissza nem térő alkalom. És ez tényleg az volt...

Ha meg akarod tudni, mi volt a folytatás, hogy hogy döntöttem végül, nézz vissza holnap este, és megtudod!

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr691432611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása