Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

Az angolóra átment franciába... - folytatás

2009.10.07. 21:00 | szex-tortenetek | Szólj hozzá!

Tehát ott tartottam, hogy mérlegeltem, vaciláltam, gondolkoztam. Aztán pár pillanatnyi gondolkodás után rájöttem, ha a fene fenét eszik is, megdöngetem Dóra tanárnőt.

Odamentem hozzá, és aztmondtam neki:

-Nem! Nem megyek haza kiverni! Magába fogom beleverni!

Erre a kissé erős mondatomra a tanárnő alig tudott válaszolni, meglepődött eléggé. Nemcsoda. Ennek ellenére cseppet sem ellenkezett, sőt! Odalépett hozzám, megmarkolta a farkam, és megcsókolt. Jó vad csókja volt, szinte alig tudtam tartani a ritmust. Miközben csókolt, markolásztam a fenekét. Láttam hogy jó segge van, hisz mindig megnéztem amikor elment mellettem, de most végre megmarkolhattam. Aztán a csók végén kicsit meg is paskolgattam. Levette a pólómat, én pedig az övét. Push-up melltartó volt rajta. Egyből be is buktam mellei közé, és csókolgattam, amit nem takart a melltartó, ő pedig kezdte kigombolni a nadrágom, majd le is vette. Miután eltelt pár perc a mellcsókolgatással, levettem énis a nadrágját. Az a tanga ami rajta volt, bárcsak mégegyszer láthatnám.. Ha jól tudom, spagetti tangának nevezik az ilyet, amikor a fenék részénél csak egy vékony csík van. A pinájába elég rendesen bevágott. Puncija elég rendesen átáztatta már a tangáját, de én még fokozni akartam. Felültettem az asztalra, és elkezdtem csókolgatni a talpát, majd szopogatni a lábujjait. Mindig is gerjedtem a szép női lábakra. Látszólag elég rendesen beindította ez a kis láb fetisizmusom. Amikor már nem bírt az őrülettel, levette a tangáját, majd elkezdett maszturbálni, miközben én tovább izgattam a lábát. Nyalogattam a talpát, bekaptam a lábujjait, majd hozzádörgöltem a farkamhoz.

Szép borotvált pinája van. Szerintem tegnap borotválhatta, mert semmi szőr nem volt rajta. Letérdeltem, és elkezdtem nyalni. Igen, biztos hogy tegnap borotválta, sőt, ha jobban belegondolok, lehet, hogy ma reggel, mert a borotvahab illatát lehetett még érezni rajta. Szóval elkezdtem nyalni. Jó lucskos volt. Miközben nyaltam, ő kezével a csiklóját izgatta, én pedig be-bedugdostam a nyelvemet. Finom sós íze volt. Nem bírtam sokáig magammal, énis akartam kapni a jóból.

-Bemutatná a francia tudományát?

Alig hogy kimondtam, boxerem szinte letépte rólam, és elkezdte nyalogatni a makkomat. Szerencsére nem siette el a dolgot, szép lassan haladt. Miután már eleget nyalogatta a makkom, végignyalta a farkam oldalát is, majd bekapta először az egyik golyómat, majd a másikat, végül a kettőt egyszerre, közben két kézzel verte a farkam. Eszméletlenül szopott. Ezután bevette a szájába. Jó sok nyállal szopott, rendesen hallottam, ahogy szájában csattog a farkam. Tud mélytorkozni is, mindenféle fintorgás nélkül. Nagyon tud. A mélytorkozás nagyon meg tud őríteni, úgyhogy nem bírtam sokáig, a szájábaélveztem.

-Na ennyi volt? Azthittem a pinámba akarod beleverni, nem pedig a számba.

-Nyugodjon meg, meg fogom dugni kőkeményen, mindenhol.

-Mindenhol? Mire gondolsz?

-Hát, eszméletlen feneke van, szívesen bedugnám oda is.

-Háát, próbáltam már párszor, nem volt rossz, de ekkora még nem volt bennem.

-Nembaj, sokáig fogom nyalni és ujjazni, nem fog fájni.

-Akkor rajta!

Ahogy kimondta, rögtön bepucsított, széthúzta fenekét, és megpillantottam ánuszát. Szép szűk volt, nagyon beindított a látványa. Elkezdtem nyalni a seggét, közben ujjaztam a pináját. Miután már kellően nedves volt a segglyuka, a kettőt egyszerre ujjaztam, 1-1 ujjal. Tuti nagyon szereti análisan is, mert nekem alig kellett mozgatnom az ujjam, annyira vonaglott. Kihúztam pinájából az ujjam, majd mindkettőt bedugtam a fenekébe. Pár percig még ujjaztam, aztán kicsit szoptattam, majd benyálaztam alaposan a segglyukát, és durr bele.

Nagyon szűk volt, amit én persze cseppet sem bántam. Először szép lassan dugtam, nem is tettem be teljesen, csak félig. Aztmondta, hogy nem fáj, mehet tovább is, úgyhogy betettem teljesen. Nemsemmi élmény volt. A suli legszexibb tanárnőjét kefélem éppen hátulról. Ahogy dugtam, közben morzsolgattam mellbimbóit, ő pedig hátranyúlt, és masszírozta golyóimat. Jó volt nagyon. Egy ideig még dugtam, majd amikor már nem szorított annyira, kivettem, ő pedig szopott egy picit, aztán átdugtam a pinájába. Fura volt, hogy először seggbe, majd "hagyományosan", de én nem bántam. Kezdtem kicsit fáradni, úgyhogy én lefeküdtem, ő pedig meglovagolt. Ahogy lovagolt, közben paskolgattam a seggét, amitől egyre vadabb és vadabb lett, majd a végén hatalmasat élveztem, bele a pinájába, ahogy ígértem neki. Hamar leszállt, majd összeszedelőcködtünk, elköszöntünk egymástól, majd ment ő is a dolgára, és én is...

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr501435087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása