Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

Melinda és Alexandra... - folytatás

2009.10.12. 17:57 | szex-tortenetek | Szólj hozzá!

Tehát ott tartottam, hogy megvolt mind a két csajszival a 69-ezés. Mind a ketten elég nedvesek voltak már, úgyhogy először Melinda ült rá a farkamra. Jó sikamlós volt, mint mindig. Miközben Meli lovagolt, Alexa hol a golyóimat nyalogatta, hol Melinda segglyukát. Jó volt mindhármunknak. Nem sokáig volt rajtam, leszállt, majd mindketten szoptak felváltva. Ezután meglovagolt Alexa is. Nagyon szűk pinája volt. Milyen szűk lehet a feneke ha a pinája ennyire szűk? - gondoltam. Ahhoz képest hogy nincs sok tapasztalata, egész jól mozgott, bár inkább én voltam az irányító. Ahogy Alexa pattogott a farkamon, Melinda odadugta nekem a fenekét, hogy nyaljam, ő közben Alexa melleit szopogatta.

-Lányok, és ti egymást nem is akarjátok picit kényeztetni? Lazítanék egyet, játszatok egymással! - mondtam mosolyogva.

Mindketten rámmosolyogtak, majd levetették magukat az ágyra, és vad csókolózásba kezdtek. Én addig leültem az ággyal szemben lévő székre, és onnan figyeltem az eseményeket.

Csókolóztak, simogatták egymást, majd Melinda elkezdte nyalni Alexát. Alexandra feküdt a hátán, Melinda pedig felém pucsított miközben nyalta a szaftos puncit. Jó rálátásom volt mindenre, különösen Melinda pinájára és segglyukára. Legszívesebben egyből odarohantam volna és bedugtam volna farkam a fenekébe, de még picit vártam. Alexa nem bírta sokáig, lábai elkezdtek remegni. Tudtam, hogy nemsokára elélvez, úgyhogy gondoltam, besegítek picit énis. Szóltam Alexának hogy pucsítson ő is. Melinda folytatta Alexa pinájának a nyalását, én pedig nyaltam a fenekét. Néha nyelvünk összetalálkozott. Alexa nagyon élvezte a dolgot, szinte már sikított az élvezettől. Miután elélvezett, elkezdtem dugni Melit. Alexa picit pihent. Nem foglalkozott velünk, saját magát kényeztette: fogdosta melleit, ujjazta magát, stb.. Majd egy kis pihenő után hozzámszólt:

-A nyelved ügyes volt a popsimnál, szívesen nekedadnám a fenekem szüzességét! - mondta bájosan.

Ezaz! Seggbedughatom végre! És igazam volt, tényleg nem dugta még senki seggbe előttem.

-Jó rendben, de akkor kéne néhány előkészület hogy ne fájjon! - válaszoltam.

Én megint lefeküdtem, Alexa odadugta hozzám fenekét, Meli pedig szép lassan szopott. Elkezdtem nyalni megint Alexa fenekét, közben csiklóját izgattam a kezemmel. Amikor már elég nyálas volt a segglyuka, elkezdtem ujjazni a mutatóujjammal.

-Mmm, ez nagyon jó, csináld még! - nyögte

Örültem hogy tetszik neki. Némi ujjazás után bedugtam a középső ujjamat is. Elég erősen felnyögött, azthittem fáj neki úgyhogy leálltam, de kiderült hogy élvezi, mivel elkezdett mozogni ujjaimon elég gyorsan. Kihúztam az ujjaimat, és úgy láttam hogy már elég tág ahhoz, hogy ne fájjon neki.

Melinda lefeküdt az ágyra, és 69-es pózba helyezkedtek Alexával, én pedig behatoltam farkammal Alexa segglyukába. Nagyon szűk volt. Nemcsoda, én "avattam fel" a hátsó bejáratát. Szép lassan elkezdtem dugni. Kicsit száraznak éreztem, úgyhogy kivettem a farkam, és bedugtam Meli szájába. Jó alaposan benyálazta, majd vissza Alexához. Így mostmár teljesen rendben volt. Kicsit gyorsítottam a tempón. Mindannyian nagyon élveztük a dolgot, azt akartuk, hogy soha ne legyen vége, de ez természetesen lehetetlen. Nem kellett túl sok, éreztem hogy nemsoká elélvezek. Kivettem a farkam, párat húztam rajta, majd rálőttem Alexa fenekére. A spermám végigcsurgott rajta, egészen Melinda arcáig..

Jó kis délután volt. Párszor megismételtük még...

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr401445552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása