Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

A cserediák program... - folytatás

2009.10.19. 19:13 | szex-tortenetek | Szólj hozzá!

Tehát éppen Tiffany melleit mostam/simogattam. A farkam egyre keményebb volt, nemcsoda.

-Segítsek énis a mosakodásban? - mosolygott rám bájosan.

-Hát, szívesen elfogadnám a segítséged - válaszoltam.

Leguggolt, visszahúzta farkamról a bőrt, és elkezdte nyalogatni a makkomat - tényleg mintha csak mosná. Ahogy nyalogatta, néhány ondócsepp is előbújt, amiket szorgosan lenyalogatott. Nem kapta be a farkam, hanem csak végignyalogatta mindenhol.

-Gyere be a szobámba ha akarsz folytatást! Én várlak - és ezzel kiment, majd bement a szobájába, én pedig utána. Nem hagyhattam ki ilyen alkalmat, végre egy néger csajt is megkaphatok. Minden álmom ez volt.

Bementem a szobájába. Halk zene szólt - talán B.B. King - tompa fény, Tiffany pedig az ágyban betakarózva. Odamentem mellé, és lehúztam róla a takarót. Megcsókóltam, közben végigsimítottam teste minden pontját. Jó kemény feneke volt, biztos sokat biciklizett. Kis bemelegítés után tovább csókoltam, majd elkezdtem ujjazni. Jó nedves volt. Élvezte a dolgot, nagyon. Rátértem a melleire is. Ujjazás közben elkezdtem szopkodni a mellbimbóit is. Halkan nyögdécselt közben. Olyan édesen nyögött, hogy erős kéztetést éreztem arra, hogy mégjobban "megnyögtessem", úgyhogy bebújtam lábai közé, és elkezdtem nyalni a finom pináját. Kicsit másabb illata volt mint az európai lányokénak, talán édesebb, akár az íze. Szép nagy csiklója volt, jó volt szopkodni. Néha nem bírt magával olyannyira, hogy a derekát megemelte a levegőbe. Ilyenkor elkezdtem markolászni a fenekét. Egy idő után úgy gondoltam, jó lenne ha énis kapnék egy kis kényeztetést, úgyhogy abbahagytam a lefetyelést. Felálltam, odaálltam elé, majd száját ráinvitáltam a farkamra. Nyalogatta egy ideig, közben a heréimet markolászta, majd elkezdett szopni. Nem is lassan, nem is gyorsan, kellőképpen dinamikusan. Jó volt látni, ahogy a vastag, húsos fekete szájában eltűnik a farkam. Eszméletlenül szopott.

-Jó kemény a farkad, belémdughatnád - mondta kicsit megvadult hangon.

Bepucsított, én pedig bedugtam neki. Jó forró volt odabent. Nem volt dundi, viszont a feneke kellően méretes volt, ám ennek ellenére jó kemény, kidolgozott: tökéletes. Ahogy dugtam, paskolgattam a fenekét is.

-Ó ezaz, még, még! - kiáltott fel.

Jó volt nagyon. Pár perc után megálltam, letérdeltem, majd picit nyaltam újra. Ahogy nyaltam, felső ajkam a segglyukára húzódott. Nyalás közben mozgattam a felső ajkamat, ezzel simogatva szép szűk segglyukát. Ettől elég erősen felnyögött.

-Szereted seggbe is? - kérdeztem érdeklődve.

-Imádom - sóhajtott fel.

Gondoltam, akkor hajrá. Picit benyálaztam 2 ujjam, majd bedugtam a fenekébe. Szinte beletépett a takaróba. Nem akartam hogy fájjon neki, úgyhogy jópár percig ujjaztam a seggét, közben visszadugtam a farkam a pinájába. Mivel ujjaim a fenekében voltak, pinája picit szűkebb lett. Miután már úgy éreztem, hogy elég tág, picit benyálaztattam vele a makkomat, majd bedugtam a fenekébe. Jó szűk volt, és meleg. Elkezdtem kefélni. Erőteljesebben nyögött mint azelőtt, nekemis jobb volt így. Egy idő után felváltva dugtam a fenekét és a pináját is, nagyon beindította. Picit szoptattam megint, majd a hátárafeküdt. Visszadugtam farkam a seggébe. Éreztem, hogy már nem bírom sokáig. Kivettem, Tiffany felült, elkezdett nagyon gyorsan szopni, én pedig ráélveztem a nyelvére. Rámmosolygott, majd lenyelte mindet az utolsó cseppig.

-Remélem máskor is tusolunk együtt.. - mondta kacér mosollyal az arcán.

-Csak tusolni akarsz? - mosolyogtam.

-Lehet szó másról is.. :) - válaszolt.

Kicsit még dumálgattunk, iszogattunk, majd  nyugovóra tértünk. A 2 hét alatt párszor még megkeféltem őt is, és jópár barátnőjét is...

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr371461368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása