Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szex-tortenetek

A blogomban szextörténeteket fogsz találni

Friss topikok

  • : Izgalmas olvasmányra vágysz? Itt rengeteg szextörténetet találsz, amelyeket napi rendszerességgel ... (2020.04.07. 07:23) Japán lány vibrit rendelt
  • birkozo1590: Egész jó (2012.12.15. 01:12) A dombtetőn
  • I am Not A Princess I am A Khaleesi: Jó! ;)) (2012.02.03. 11:58) A lyukasóra... - folytatás
  • Petyyyyy: Csak gratulálni tudok, engem meggyőztél. Jók a történeteid, kíváncsian várom a folytatás. Sok sike... (2010.04.08. 13:44) A cserediák program

Linkblog

Még feedek

Nincs megjeleníthető elem

A dombtetőn - folytatás

2009.10.05. 21:06 | szex-tortenetek | Szólj hozzá!

Tehát leültünk pihenni, és tudtuk, hogy most jött el az idő, hogy egymást jobban megismerjük. Kicsit csókolóztunk, majd megkért, hogy ujjazzam meg. Kigomboltam a nadrágját, majd bedugtam egy ujjamat a bugyijába, és kerestem pinája nyílását. Mivel csak a kezem volt bent és a nadrágja nem volt lehúzva, és elég szőrös is volt, nem volt túl könnyű dolgom, de csak sikerült megtalálni a lyukát. Jó nedves volt. Nem siettem, szép lassan ujjaztam, próbáltam minnél jobban "felhergelni". Miután már nemnagyon bírta tovább, kivettem az ujjam, majd megkértem, hogy most ő is csináljon valamit. Kicsit lejjebb húzta a nadrágom, és elkezdte markolászni a farkam, ami kőkeményen állt, és pár ondócsepp is volt a végén. Miután már "megismerkedett" a keze a farkammal, elkezdte szép lassan verni. Jó volt nagyon. Nem bírtuk sokáig, hogy ne legyünk egymáséi, úgyhogy kerestünk egy még eldugottabb zugot. Elindultunk, és már útközben markolásztuk egymást újból. Miután elértünk egy elég rejtett helyhez, letoltam a nadrágom, ő pedig elkezdett szopni. Elkezdtem picit kételkedni a történetekben amiket mesélt, mert ő azt állította, hogy elég jártas már a szexben, engem viszont elég bizonytalanul szopott. Biztos volt már dolga előttem mással is, de szerintem közel sem annyival, mint amennyit mondott. De az is lehet, hogy csak izgult. Nembaj, nem volt rossz. Szép lassan szopott, közben pedig középerősen szívott. Egyszer-egyszer megállt a szopásban és csak verte, közben pedig mosolygott rám. Utána megkért, hogy nyaljam ki. Felfeküdt egy vastag faágra, majd levettem a nadrágját, majd a bugyiját, és először csak ujjaztam. Elég szőrös pinája volt. A pináját jóformán nem lehetett látni, ami először picit zavart, de hamar hozzászoktam a helyzethez. Először csak óvatosan nyaltam bele a pinájába, mert nem nyaltam még előtte szőrös pinát. Rosszabbra számítottam. Nem volt rossz, de jobban szeretem ha csupasz, vagy ha nem ennyire szőrös. Csiklóját is igen nehezen találtam meg a sok szőr miatt, de amikor megtaláltam, Dia nagyon beindult.

-Még, még, abba ne hagyd - nyögött fel



Ezzel egyúttal úgy belenyomta fejem a pinájába, hogy levegőt is alig kaptam. Jó érzés volt. Kezdett egyre kevésbé zavarni, hogy szőrös. Kezdtem énis beindulni, és egyre hevesebben nyaltam. Amikor már teljesen lucskos volt, szó nélkül bedugtam farkam a szájába, fejét megragadtam, és elkezdtem irányítani a fejét. Kicsit hevesebben szoptattam mint ahogy ő szopott engem, közben ujjaztam 2 ujjal.

Miután már ő sem bírta szusszal, beinvitálta farkamat a pinájába.

-Hát meg sem kefélsz?

Alighogy kimondta, már dugtam is be a farkam, egyből tövig. Jó szűk volt. Mindketten erősen felnyögtünk. Elkezdtem kőkeményen dugni, nem kíméltem, és ez neki is tetszett. Egyre nedvesebb és nedvesebb lett a pinája, én pedig alig bírtam hogy ne élvezzek el. Amikor éreztem, hogy pár mozdulat és elélvezek, kihúztam a farkam és elkezdtem nyalni. Miután kicsit keféltem, a szőr mostmár nem takarta el annyira a pináját, mivel kitágult rendesen, így lehetett látni a barlangját. Nem élveztem bele még, úgyhogy nem óckodtam attól, hogy nyelvem bedugjam a pinájába. Jó nagyra nyitottam a szám, úgyhogy miközben a nyelvem a pinájában kalandozott, alsó ajkammal tudtam ingerelni segglyukát is. A dupla élvezettől szinte megőrült, elkezdett remegni egész teste. Miután már nem éreztem az élvezési ingert a farkamban, visszadugtam, és kívülről elkezdtem stimulálni ánuszát. Nem dugtam már sokáig a pináját, rá voltam izgulva a segglyukára. Aztmondta, hogy próbálta már az anális szexet, tetszett is neki, és nem fájt, pedig nem volt nagyon kitágulva. Kaptam az alkalmon, és előzetes ujjazás nélkül bedugtam a farkam a fenekébe. Ennyire szűk segglyukban még soha sem "jártam". Kicsit nehézkes volt mozogni benne, mivel alig nyálaztam be, és nem is ujjaztam, de jó volt, mivel nagyon erősen ingerelt. Aztmondta hogy nem fáj neki, úgyhogy próbáltam kicsit gyorsulni, ám ekkor kicsit fájt neki is és nekemis, úgyhogy kivettem a farkam, majd picit szopott, én pedig benyálaztam 2 ujjam, és elkezdtem ujjazni a fenekét. Miután a szopást abbahagyta, kicsit nyaltam is a segglyukát, majd visszadugtam a farkam. Ekkor volt tökéletes: csúszott rendesen, ugyanannyira szorított mint előbb, és gyors löketeknél sem fájt. Elkezdtem vadul kefélni, szinte beleőrültem, le is izzadtam rendesen. Amikor éreztem hogy nemsokára elélvezek, kihúztam farkam szűk seggéből, és ráélveztem a pinájára. Jó sok anyag jött belőlem. Szőrös pináján jól megtapadt és csillogott a rengeteg sperma. Aztmondta, legszívesebben lenyalná ha le tudná. Gondoltam, segítek neki. Kezemmel letöröltem a gecit, majd belenyomtam a szájába. Ízlett neki.

Párszor még felmentünk a domboldalra, és dugtunk jókat. Volt, hogy csak seggbedugtam végig. Ilyenkor általában beleélveztem a fenekébe, majd a végén leguggolt, és kinyomta a gecit a talajra, de volt olyan is, hogy miután beleélveztem, kinyomta a gecit a kezére és lenyalta. A legjobban az tetszett, amikor miután kinyomta, elkente a testén.

Jó kis kirándulás volt...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szex-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr291430118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása